CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 13, 2011

3 VS 1? Keje Giler ke ape?

cite nye mcm ni...td koboi maen dota....3 vs 3 sbb ta cukup player....mule² koboi pakai Lina Inverse....membe koboi 2 org lagi pakai butcher ngan enchantress....musuh lak pakai storm(panda bodoh) Lycan(anjing kurap) ngan rikimaru(adik ricky martin).... so aku just maen kat line tengah again storm...teruk gak la storm kene buli kat tengah....tibe² membe aku feed...rupe² nye membe aku yg pakai butcher tu tak pandai pakai hero tu....ape lagi...sblom die mati lagi banyak lebih baek aku tukar hero ngan die....so aku pon pakai butcer die lak pakai lina inverse tu....aku nye hook mmg terbaek la.....yg storm lak asyik kene gigit ngan koboi je...tp malang nye membe koboi tu pon ta pandai pakai lina inverse...aduh.....dalam minda ku dah terbayang kekalahan kahkahkah...arh...biala........diorang nak menang bagi je...yg penting aku heppy hihihihi

1 comments:

suraya said...

ta suke dotaa coz sue ta rty maen dotaa.. hahaha